Как да си върнем формата след раждане?


Да влезем във форма след раждане се оказа не лека задаче за мен. След като качих близо 20 кг и родих секцио много бавно се възстанових. Налагане се да се храня за да имам кърма, но пък гледката в огледалото ме убиваше. За жена, която винаги е изглеждала добре това ми повлия много лошо на самочувствието. И така реших да пробвам 90 дневната диета, която е подходяща за кърмачка. За тези, които не са запознати ще кажа, че за закуска се консумират
само плодове. Първият ден е протеинови. Като на обяд се консумира един вид протеин със зеленчук и филия хляб, за вечеря се консумира 1/2 от обяда без хляб. Като протеините не се смесват. Т. е. консумират се само месо или само яйца. Може да се консумира мляко, кашкавал, сирене и др. млечни. Вторият е ден скорбяла. В него се консумира боб, леща, грах, ориз, картофи и др. На същият принцип като първият ден. На обяд плюс зеленчуци и филия хляб. За
вечеря 1/2 от обяда и отново без хляб. Третият ден ми е любим. Това е въглехидратният ден. Може да се консумират тестени храни, но само със зеленчук. Подходящо е за се направи хляб пълен със зеленчуци. А за вечеря може дори парче торта, но не повече от 200гр+блокче черен шоколад. 4тият ден е плодов. Могат да се консумират плодове и зеленчуци. Веднъж в месеца се пие само вода в 27мият ден, но ако сте кърмачка го пропускайте. И така 3 месеца. Аз лично свалих 7кг. Разбира се при всеки удобен момент бяхме навън на разходка и в редките случаи, в които ми се отдаваха правих упражнения в домашни условия с гирички и въженце. Пожелавам на всички бързо възстановяване и здрави деца. Успех