Как да си върнем формата след раждане?
Как да си върнем формата след раждане?


Да влезем във форма след раждане се оказа не лека задаче за мен. След като качих близо 20 кг и родих секцио много бавно се възстанових. Налагане се да се храня за да имам кърма, но пък гледката в огледалото ме убиваше. За жена, която винаги е изглеждала добре това ми повлия много лошо на самочувствието. И така реших да пробвам 90 дневната диета, която е подходяща за кърмачка. За тези, които не са запознати ще кажа, че за закуска се консумират
само плодове. Първият ден е протеинови. Като на обяд се консумира един вид протеин със зеленчук и филия хляб, за вечеря се консумира 1/2 от обяда без хляб. Като протеините не се смесват. Т. е. консумират се само месо или само яйца. Може да се консумира мляко, кашкавал, сирене и др. млечни. Вторият е ден скорбяла. В него се консумира боб, леща, грах, ориз, картофи и др. На същият принцип като първият ден. На обяд плюс зеленчуци и филия хляб. За
вечеря 1/2 от обяда и отново без хляб. Третият ден ми е любим. Това е въглехидратният ден. Може да се консумират тестени храни, но само със зеленчук. Подходящо е за се направи хляб пълен със зеленчуци. А за вечеря може дори парче торта, но не повече от 200гр+блокче черен шоколад. 4тият ден е плодов. Могат да се консумират плодове и зеленчуци. Веднъж в месеца се пие само вода в 27мият ден, но ако сте кърмачка го пропускайте. И така 3 месеца. Аз лично свалих 7кг. Разбира се при всеки удобен момент бяхме навън на разходка и в редките случаи, в които ми се отдаваха правих упражнения в домашни условия с гирички и въженце. Пожелавам на всички бързо възстановяване и здрави деца. Успех