Диета или хранителен режим???


Диета или хранителен режим? В днешно време храната която консумираме се дели на два типа такава която е със статус Био или " истинска както е наричат повечето хора или ниско качествена с много 2-ри та консерванти и оцветители . Поради разнообразните продукти предлагани в хранителните магазини , хората се поддават на измамни реклами или са се пристрастили към определен продукт , който имам определено пристрастяващо вещество , което кара продукта
да бъде желан. 
В това кълбовидно ежедневие от храна и храна , при повечето хора ( не назовавам мъже или жени) повечето търсят бърз начин тоест някаква ефикасна диета, която да ги върне набързо в форма било в повечето случай за много кратко време. Неосъзнавайки колко е вредно за организма това рязко ограничение на приемането на дадени вещества в следствие повечето получават йо-йо ефекта и подарък някой килограм
отгоре! 
Успешния опит в последствие кара хората да повторят с нагласата , че отново ще успеят за кратко време да влезнат в топ форма , което отново е едно сътресение на организма. 
Един ефикасен начин е устройването на режим- хранителен режим от храни и напитки които влияят благоприятно на вашия организъм и на вашето небце и това да бъде за меко казано цял живот. 
Говоря и малко от личен опит , защото пред тези години в които успях да си изградя един хубав и вкусен хранителен режим , не ми се е налагало да се подлагам на драстични диети за влизане напримерно в определена мини рокля или облекло. 
Все пак на всички малкия дявол се показва , това не означава , че трябва да го държим вързан ! Естесвено може да се насладим, но не и да ни  става постоянно хранително изкушение .
Много е важна да четем състава на храните , но това не ни дава 100% гаранция че той е добър и едва ли не доближава вкуса на домашното производство.  Повечето производители спестяват малка част от нещата който не трябва да прочетем.
Но естесвено не е гаранция , че като консумираме чисти храни няма да пълнеем.  Трябва да открием храните който благоприятстват на организма  ни и го кара да се освобождава лесно и бързо. Пак ще дам личен опит , забелязала съм че хляба  дори и домашно приготвен не ми  се отразява добре ня организма и от него качвам килограми , но това не означава, че съм го ограничила тотално.  Давам му в малки дози напримерно един път на 3 седмици за да не го забрави , защото дори и дефицита му понякога изиграва лоша шега. Благоприятна храни за моя организъм ся червената чушка и царевицата.  А царевица ако тя е сладка царевица е обожавам. За това хем получавам нещо което обичам хем и  не е враг на кантара ми .