Как да контролираме борбата с излишните килограми!
Как да контролираме борбата с излишните килограми!


В ерата  на социалните мрежи и виртуалното пространство , един от най - разпространените проблеми на нашето поколение е външният вид. Суетата е неразделна част от ежедневието ни.

Много хора под влиянието на хорското мнение стигат до драстични решения свързани с външният им вид без да се замислят за здравето си.

С помощта на Интернет намират различни начини и

идеи , които като цяло не са лоши , но за да се подлагат на диети или режими на хранене най-добре е да се консултират с специалисти  в тази област. През последните 6 години , лично аз съм прочел доста статии и книги , как да постигнем синхронност между правилното хранене , спорта и забавлението.

Направих си , собствен режим на хранене и програма с която да тренирам. Тук е важния момент , които не трябва да

пропускаме. Може да се храним с „каквото си поискаме и когато искаме” , но трябва да отделяме време за спорт. Относно съветът ми за борбата с килограмите , важно е храната да е разнообразна. За начало на работната седмица добра комбинация е между варива и пилешко месо. Варивата мисля, че трябваше да визирам варени зеленчуци или печени на скара(фурна). Втори ден от седмицата може да бъде , само зеленчуци , като избирате такива които да ви допадат на вас. Третия ден заменяте  пилешкото месо от първия ден с риба и да добавите  варени яйца. Редувате тези дни през седмицата , когато  направите този кръг от повторения през първите две седмици ,в следващите две заменяте пилешкото месо със свинско , но подбирате да не прекалено мазно. Сега ще споменем закуската , която трябва да е обилна и богата на хранителни вещества . Овесените ядки не са никак лош вариант за старт на деня , като правите комбинация овесени ядки прясно мляко или кисело. За тези от  вас които са активно спортуващи може да добавят по лъжица мед при овесените ядки.

Идеята е да има разнообрази е при храненето , и има още нещо което не трябва да се пропуска то е строго индивидуално . Всеки един човек има биологичен часовник според , които изгражда навик на хранене . Приемането на храна късно вечер е нещо с което трябва да се внимава. Ако метаболизма ви е по-слаб е хубаво вечер храната да е по-лека за да може да се обработва по-добре.

Надявам се статията да Ви бъде полезна , през следващите  дни ще споделя и програмата , която си направих във фитнеса.