Здравословно хранене


Правилата при здравословно хранене:хранете се само тогава, когато сте гладни. Хранете се бавно докато храната стане течна.Яжте в атмосфера на любов и спокойствие.Водата и течностите е добре да се пият на гладно, двайсет минути преди хранене.До обяд приемайте пресни плодови и зеленчукови сокове и плодове. Консумирането на 80% въглехидрати и
максимум 10% мазнини и 10% белтъчини от общите калории, е важно условие за правилното функциониране на имунната система. 
Имунитетът на организма може да бъде повишен с консумирането на поне 80% въглехидратни храни, особено тези, които са най-богати на захари – 
CalibriRegular; font-size: 14px;">плодове, зърнени и бобови храни. Тяхното пълноценно усвояване под формата на глюкоза е възможно, само ако се приемат не повече от 10% мазнини и 10% белтъчини. Надвишат ли се тези проценти, глюкозата (най-важният макроелемент и източник на енергия за организма), ще се задържи в кръвта и няма да може да достигне до клетките. Като резултат, имунната система няма да функционира правилно, ще отслабне и ще последват настинки, грип и други заболявания.Повишаването на имунитета е свързано изцяло с пречистването на организма и поддържането на баланса в него. То може да се постигне чрез пълноценно хранене и детоксикация. Нашето поведение, мислене и дейности са също част от този процес.Имунитетът на организма може да бъде повишен с консумирането на поне 80% въглехидратни храни, особено тези, които са най-богати на захари – плодове, зърнени и бобови храни. Тяхното пълноценно усвояване под формата на глюкоза е възможно, само ако се приемат не повече от 10% мазнини и 10% белтъчини. Надвишат ли се тези проценти, глюкозата (най-важният макроелемент и източник на енергия за организма), ще се задържи в кръвта и няма да може да достигне до клетките. Като резултат, имунната система няма да функционира правилно, ще отслабне и ще последват настинки, грип и други заболявания.