Фитнесът като начин на живот
Фитнесът като начин на живот


Колко важно е в днешно време човек да се движи,да се чувства добре в кожата си. Затова предлагам няколко упражнения за вкъщи.
1во нека се започне с лека загрява. Заставаме с леко разкрачени крака и започваме да се накланя ме наляво и надясно. 10 пъти в една посока са достатъчни. Загряваме кръста и продължаваме с него с кръгови движения. 10 кръга, по посока часовникова стрелка е достатъчно. 

След това наклянаме
тялото си напред и назад, отново по 10 пъти. 
Следва загрява на ръцете: въртим ги по посока часовниковата стрелка, от китката сгънати. 

Вече сме загрели. 2 мин почивка и прием на вода или друга течност, по желание. 

Започваме с тренировката :
5 минути тичане на място като се опитваме да сме все по бързи с краката. 

Следват
познатите клекове, с леко разтворени крака. 3 серии по 20 са достатъчни. 
 Трето : напади, като краката винаги са под прав ъгъл. 3 серии по 20

Четвърто : упражнения за корем 
Типични и познати коремни преси 
Нека се правят максимално бързо, 3 серии по 20

Следва шесто : познания планк. Летнете на земя, като се подпрете на ръцете си,все едно ще правите лицеви опори. Но задръжте в тази позиция. В началото се прави само за 30 секунди. Всеки ден се увеличава с по още 30 секинди. 

7мо упражнение : слагаме си одеяло или друга удобна постелка. Повдигаме крака и започваме да караме колело във въздуха. 3 серии по 20 

8мо отново с повдигнати крака, но вместо да караме колело, ги изправяме водоравно напред и после прибираме към гърдите 

9то настаняваме се удобно по гръб. Като има и за къде да се хванем. Лягаме, хващаме се с ръце за здрава опора и изправяме краката водоравно, Повдигаме нагоре и от пускаме пак надолу. 3 серии по 20

10то същото упражнение, но не се вдигат заедно краката, а един по един. Отново 3 серии по 20.

И за финал и глътка въздух, като лежим просто прегръщаме краката към гърдите си и вдишаме и издишаме. 2 минути. Така уснкооямаме пулса. 

Плиняна тренировка и не забравяйте, че да живееш здравословно и да се грижиш за тялото си, е най-важната съставка за пълноценен живот