Тренировка на коремните мускули
Тренировка на коремните мускули


Тъй като лятото е просто зад ъгъла реших като фитнес инструктор да напиша статия,която би била много полезна на тези,които имат нужда да се постегнат и направят тяло за лятото.
Знам,че сте много заети,че седмицата има само 7дни,а понякога даже и по-малко.Служебните ни ангажименти никога не свършват.Затова е време да вземете календара е да започнете сега.
Няма да можете да намалите подкажните мазнини само с 15минути дневно леки
коремни преси.За да се открият коремниге плочки е необходимо повече време.От скоро предлагаме програма базираща се на последните научни изследвания в тази област.Програмата не е вълшебна,но ако вие я изпълните след 6седмизи ще бъдете горд притежател на релефна коремна мускулатура и шест коремни плочки,които можете да показвате разхождойки се на плажа съвсем спокойно.
През първата седмица на шест седмичната програма изпълнявате четири
коремни упражнения едно след друго точно за 15мин.Това означава,че правите една сред друга серия без малка или никаква почивка.Изпълнявате всяка серия в точната форма и умерена скорост.Не се опитвайте да правите повторенията твърде бързо,защото е важно времето през,което тренирате,а те броя на сериите и повторенията.Колко сериш ще бъдат завършени да определено време зависи от самия трениращ.През втората седмица ще правите пет упражнения за 20мин.През третата и четвъртата седмица-шест упражнения за 25мин.През петата и шестата-седем упражнения за 30мин.През първата седмица правете само по 10повторения и не повече.Това ще бъде много лесно за повечето от упражненията в началото на тренировката.Не забравяйте,че ви предстои цикъл и малка или без почивка между сериите.През вторага седмица повторенията стават 12 за серия,понеже състоянието на коремните мускули се подобрява.Ще имате също така още пет допълнителти минути за тренировка.
През седмица 3 и 4 целта е 15повторения за серия,а през 5 и 6 седмицо 20повторения.