Здравословно хранене


Здравословното хранене и живот са източник на здраве щастие и хармония.За да се храним здравословно е необходимо да опознаем природата на самие храни как трябва да бъдат приготвени и кога трябва да бъдат консумирани.Плодовете са най лесно усвоимите храни.Те имат най високо съдържание на вода и към нея се прибавят витамини минерали въглехидрати аминокиселини и мастни киселини.Никоя друга храна не притежава живителната сила която се крие в
плодовете.Когато плодовете се ядат правилно позволяват на тялото да се освобождава от натрупаните в него токсини. Плодовете са фруктозата на организма без която мозъка не може да функционира. Смилането усвояването и асимилирането на плодове от организма не изисква повече от 1 час. Плодовете не бива да се смесват с други храни .Ако се спазва това изискване стават лечебни. Затова плодовете трябва да се приемат на празен стомах. Ако плодовете се
ядат след основно хранене цялата храна започва да гние ферментира и се превръща в киселина. Белтъчини  за смилането на белтъчини организма изразходва повече енергия отколкото за всяка друга храна. Белтъчините в храната не се усвоява директно а се разгражда до аминокиселините. Поради тази причина  най важните съставки са именно те аминокиселините. Ако ядете редовно плодове зеленчуци ядки и кълнове  вие получавате всички аминокиселини които са нужни на тялото ви за да образува белтъчини от които се нуждаят. Правилното комбиниране на зърнени и бобови храни допълва нуждата от белтъчини в организма,. Ядките и семената  се препоръчват да  се консултират сурови  и изкиснати минимум 12 часа . Така инхибиторите  които пречат  за смилането  на белтъчини се разграждат, белтъчините се разпадат до аминокиселини, а въглехидратите до прости захариди. Те лесно се смилат като самостоятелното хранене,в компанията основно с зелена салата и добавки от други зеленчуци, или като подправка към салатите преди основното хранене. Наблегнете на кълновете, които са напълно разграден белтък превърнат в аминокиселина,който храни пълноценно всяка една клетка в организма. Откажете се от хляба и хлебните продукти,в които са използвани сода и мая. Маята подтиска образуването на Б12 в организма и може да доведе до анемия. Пийте повече зеленчукови сокове,сутрин на гладно. Ако приемате някакъв вид лекарства,не е добре да пиете сок от грейпфрут. В зависимост от субстанцията на лекарството може да да се получи натравяне на организма. Ако консумирате  млечни продукти винаги комбинирайте един вид млечен продукт със зелена салата.