Как да отслабнем ефективно?
Как да отслабнем ефективно?


Наближава лятото и всички започваме да мислим как да отслабнем, как да станем по-красиви и да покажем хубаво тяло на плажа. Днес пазарът за красота предлага много начини за постигане на тази цел, но не всички са ефективни. За съжаление няма вълшебно хапче за вълшебната фигура. Добрата фигура се постига и е възможна по няколко начина, които ще споделя:
1. Фастинг
Това е гладуване за определен период от време -
12,14,16 до 24 часа. По време на фастинг се приема само вода. Хубавото на този метод е, че не се лишавате от храна през останалата част от денонощието. Също така, основната част от времето на гладуване се пада нощем, така че почти няма да го усетите. Например, ако закусвате в 8 сутринта, вечеряйте в 19,30. Така до 20 ч. ще сте приключили. Скоро след това идва време за сън и изобщо не се усеща фастинга.
Внимание! Гледайте да не
компенсирате времето, в което не се храните, с повече храна във времето, в което се храните! Всяка закуска, обяд и вечеря следва да са обичайните!
2. L-карнитин. Действа добре, но има бърз йо-йо ефект, освен това ефективността му намалява с времето. С друго думи, при втората бутилка, която си взех, нямах почти никакъв ефект.
3. Хранителен режим. Популярен е така нареченият ВМНВД - високомазнинна нисковъглехидратна идея. При този режим въглехидратите са сведени до минимум, а се набляга на консумацията на мазнини. С други думи, плодове, хляб, макарони са изключени, вместо това бекон, сланина, авокадо и т. н. Не се препоръчва за летния период. Подходящ е, когато са по-ниски температурите навън и няма плодове, които да ни изкушават. Логиката на успех на този режим е, че тялото е свикнало да получава енергия от въглехидрати, но не може да задържа много от тях и когато получаваме повече въглехидрати от тези, които използваме за деня, излишните се трупат като мазнини. Когато обаче почти спрем консумацията на въглехидрати, а наблягаме на мазнини, тялото започва да търси енергия от тях и при отрицателен калориен прием бум - почваме да сваляме. При този режим има време на адаптация на тялото, първите дни може да чувствате дискомфорт и да усещате прилошаване.
4. Хранителни добавки. Много фирми предлагат такива, но не всички са качествени, а цената винаги държи ниво. Ако решите да пробвате с добавки, потърсете информация за произхода на съставките и как са обработени. Препоръчвам суровосушени на ниска температура и от дивите места на планетата.
И така, това са моите начини за поддържане на фигура по здравословен начин. Лишаването от храна, с изключение на метода фастинг, не е препоръчително по мое мнение. На всички желая да сте много щастливи и да се грижите за телата си с любов, за да сте здрави. Успех в мисия "отслабване"!