Най - лошите хранителни навици


1. Прескачате закуската или обяда, тъй като вечерта ви очаква богата трапеза. 
Това е сериозна грешка и един от най - честите и лоши хранителни навици. Според проучванията почти всеки четвърти европеец се храни именно по този нездравословен начин. Пропускането на закуската или обяда с цел отслабване не е решение на проблема. Нито пък действа разтоварващо, ако птедстои по - пищна вечеря. За организма е опасно да получи изведнъж едно
огромно количество храна, при това във вечерните часове, с което да не успее да се пребори до лягането. 
2. Постоянно нещо дъвчете.
Пред телевизора, докато гледате филм, или пред компютъра, докато работите... И най - често е нещо втедно - например чипс. Освен това постоянно изпитвате неконтролируем глад, който ви отвежда право към хладилника или до близкото до офиса кафене за поредната вредна храна. Когато поглъщате
небалансирана като количество и качество храна, неминуемо се стига до неразположения. И то не само стомашни.
3. Не консумирате фибри.
Рафинираните храни са много по - приятни за небцето, а магазините изобилстват от такива предложения. Те бързо дават усещане за удоволствие, но пък се вреработват от стомаха много по - дълго и това може да провокира редица проблеми. 
4. Ядете разсеяно, на крак, защото все бързате.
Това наистина е сериозен проблем. Така не само не се наслаждаваме на храната, но ядем нервно, не дъвчем, преглъщаме бързо и понякога лошо. И най - големият проблем - нямаме време да асимилираме, че всъщност отдавна вече сме сити. 
5. Пиете малко вода.
Водата ще ви помогне не само за по - лесното храносмилане, но и за поглъщането на по - малко храна. По принцип е добре на ден да се изпиват между 8 и 10 чаши вода, около 1,5 - 2 литра. А ако изпивате една чаша вода преди хранене, ще консумирате много по - разумно примамливите ястия и няма да преяждате.
6. Забранили сте си сами определени храни.
Ако сте на диета, вероятно някои хран и не влизат в менюто ви. Но гледката на тези храни дразни и предизвиква. Това изнервя и пречи дори на най - перфектната диета. Много лесно може да се премине границата и в даден момент гладът ви за сладко, месо или нещо друго, да се отприщи. Съответно ще погълнете много повече от забранените удоволствия.