Как да пречистим организма си !


Моят успешен метод за пречистване на организма. В пасатора.
4-5 стръка магданоз,скилидка чесън,ябълка,морков,банан и 3гр лют червен пипер.
Магданоза с по-дълги стръкчета се нарязва и накълцва на ситно чесъна също ябълката може да се обели или да остане с кората макар,че там има най-много витамини.Моркова също на колелца и банана.Всички тези продукти ги изсипвате в пасатора с червения пипер.Мелите и после пиете на гладно в
продължение на Месец преди ядене или вечер преди вечеря.
Ефекта ще забележите още след първата седмица ще почувствате лекота в стомаха ще усетите също,че няма да имате тази ленивост и безсилие.Магданоза помага за пречистване на артериите и натрупаната шлака от артериите  от тежките и мазни храни от тестените изделия които консумираме.Ябълката пречиства стомаха до неузнаваемост ще имате чувство,че стомаха ви е остърган.Банана и
моркова са за захранване,а червения пипер в малки количества пречиства дебелото черво.Може да пробвате :) И след един месец с последователността ще усетите как ще се почувствате по-добре и вашия организъм ще е по-жизнен и бодър.Метода съм го пробвал когато съм бил по-свободен като студент защото тогава имах повече свободно време,но мисля,че би повлиял добре на хората които минават през зимно-пролетния период.Защото организма тогава е най-изтощен откъм витамини,а именно витамините спомагат за здравата имунна система и за това ние как се чувстваме.Другия проблем също е,че климатичните промени също влияят много на нашия организъм на мозък,костна система,крайници,мускули.Именно за това с последователността от към захранване ние създаваме един постоянен цикъл  от витамини и нужната доза от здраве.Защото какво по-добро от естествените витамини дадени ни от природата.Избягвайте сутрин рано да се храните с тежки храни.Баници,Тестени изделия от бял хляб и други който съдържат хидрогени и изкуствени мазнини.Те създават  много пречки и проблеми на стомаха неправилно смилане и киселини.Хранете се здравословно и спазвайте най-важните неща.Закуска-Обяд и Вечеря или ако не можете хранете се често,но по малко.