Съвети за по добър сън
Съвети за по добър сън


Ето няколко полезни съвета за по добър сън.
Сънят е дейност, която правим всеки ден. Той, наред с режима ни на хранене и движение, е най-доброто нещо, което можем да дадем на тялото си, за да бъде здраво. И въпреки това много от нас имат проблеми със съня. За това ето и  няколко ценни съвета, които ще ви помогнат да подобрите съня.

1.Лягайте си по едно и също време. Лягането по едно и също време всяка
вечер може значително да подобри качеството на съня, както и да редуцира времето, необходимо за заспиване.

2.Отървете се от излишния шум. Шумът може драстично да намали качеството на съня. Тапите за уши са чудесен избор за хора, които искат да се потопят в пълна тишина (освен, ако нямате бебе). Успокояваща музика или бял шум са вариант, когато трябва да се “замаскират” дразнещи звуци като трафика от улицата пред блока
или съседите.

3.Избягвайте кафето вечер. Кофеина е безопасен и има много ползи, но консумацията му носи и някои негативи. Кофеина енергизира.Ето защо кафето и други напитки които съдържат кофеин трябва да се избягват по възможност до 6 часа преди лягане.

4.Спете на хладно. Прекалено високата стайна температура може да затрудни заспиването и да намали качеството на съня. Дръжте спалнята си хладна, но не прекалено студена, че да е неприятно и ще увеличите вероятността да заспивате по-бързо.

5.Премахнете светлината. Всяко устройство, което излъчва светлина може да направи заспиването ви по-трудно. Избягвайте ярките светлини до два часа преди лягане. ( Аз лично не мога да заспя ако лампата свети или телевизора е включен ) 

6. Ето и нещо шантаво за което ми сподели моя позната за да подобри качеството на съня си но аз лично не съм го пробвала. 
Слага се чесън под възглавницата. Чесъна отделям някакви вещества които помагали за спокоен и по качествен сън