Здравословно хранене със седем лесни промени в менюто


Ако искате да започнете да се храните по - здравословно, можете да го направите, като се поинтересувате кои промени в стила ви на хранене са най - добрият и безболезнен вариант. И да, това не означава, че просто трябва да спрете "вредните" храни. Понякога отговорът е в ориентирането към по - големи количества от полезните, за сметка на "лошите" продукти. Защото често, когато четете какво препоръчва даден режим на хранене, се хващате за главата
от всички забрани и правила и не ви се иска да започвате, ама изобщо. И въпреки, че тези диетични планове помагат на много хора да отслабнат, за други може да са просто неизпълними. 
Ето ви 7 съвсем истински промени, които ще ви помогнат да се храните по - здравословно.
Повече вода -  В това, че водата е полезна, няма съмнения. Не само, че тялото ви е хидратирано, но и му помага да се бори с глада. Не винаги, когато
мислим, че сме гладни, наистина сме. Ако току що сте хапнали и след съвсем малко време имате порив да хапнете още - по - добре си сипете чаша вода. Ако и след това се усещате гладни, чак тогава си позволете да изядете нещо. 
Повече зеленчуци в чинията - Не е необходимо да елиминирате каквито и да било храни от менюто си, просто добавете повече от здравословните. Чиния с листни зеленчуци е много по - добър избор от такава, пълна с мазни пържени картофки. Хубавата новина? След като изядете здравословното "блюдо", можете да си позволите и картофки - вероятно вече ще сте се заситили и няма да изядете толкова, колкото ако започнете с тях.
Ден без месо - Знам, че много хора отслабват, като веднъж седмично изключват месото от вечерята си. Други пък си обещават цял един ден без него. Опитайте втория вариант, може и да се изненадате от резултата. 
Планирайте си "ден без вина" - Повечето диети постоянно ни казват какво не можем да ядем. Обикновено, когато разберем, че шоколадовата торта е абсолютно забранена, започваме постоянно да мислим за това, колко много ни се яде точно това. Дори и да не обичаме толкова конкретна глезотийка, в секундата, в която ни я забранят, смесигурни, че това е най - вкусното нещо на света. Вместо да се чувствате виновни и подтиснати, планирайте си седмица, в която да си хапвате всичко, което си искате - не цялата, разбира се, изберете си ден. И му се насладете, без да се чувствате предатели на самите себе си.
Здравословни алтернативи - Потърсете по - здравословни алтернативи на любимите си храни. Заменете например картофения чипс с хумус и чипс пита. Не е точно същото, но помага да се справите с глада за "нещо такова". Потърсете и други варианти - алтернативи, с които да "облекчите" диетата си.
Пробвайте нови неща - Колко често пробвате нови храни? Предлагам ви да си поставите за цел да опитвате непозната за вас храна всяка седмица. Нови плодове, зеленчуци... Проверете кои са си в сезона в момента и давайте смело. Възможно е да намерите свои любими храни, за които не сте подозирали, че бихте харесали.
Придържайте се към любимите си храни - Имате ли любима храна, която не сте хапвали от известно време? Много от нас ядат едно и също всеки ден, докато не ни писне. След това забравяме за него с месеци. Сетете се за нещо здравословно, което много сте обичали преди месеци и го добавете към менюто си.