Хитрини за отслабване и здраве!


1.Соли храната си с хималайска,морска сол, каменна, речна и друга натурална сол. Натуралните соли съдържат много повече минерали, отколкото обикновената готварска,която съдържа само натрий и хлор.
2.Пий по 2-3 литра вода на ден. По този начин се предпазваш от задържането на вода в организма и оставаш хидратиран.
3.Не прекалявай с алкохола- пий не повече от една чаша на ден. Прекалената употреба води до загубата на течности и
минерални соли, необходими за хидратацията на организма.
4.Не повече от едно кафе на ден. Не го пий на гладно.По възможност чисто или с малко ядково мляко. Без подсладители. Не пий кафе след 15ч.
5. Дъвчи бавно храната, за да се отделят достатъчно ензими.
6. Поне 20-30 минути преди и след хранене не пий вода. Но пий по 200мл вода 30 минути преди всяко хранене.
7. Храни се по малко,но редовно (на всеки 3
часа). Да не минават повече от 3-4 часа без да се храниш,както и по-малко от 2 часа между отделите хранения.
8.Използвай кокосово масло или ГХИ за гответе, вместо зехтин,олио или други растителни масла.
9.Включи в храната си повече ядки,семена и варива.Не забравяй да ги накисваш предварително във вода за определено време. 
10.Кажи НЕ на преяждането късно вечер. Гледай последната вечеря да е около 20-21 часа и да представлява нещо леко като салата с малко месо,риба или грах, или пък крем супа. 
11.Изключи от менюто си газираните напитки, вредните снаксове и храни, пълни със захари или сол. Замени ги с плод,фреш,смути, кефир или пък доза протеин.
12. Стартирай деня с чаша вода (с лимон) или пък засищащо зелено смути с чия ( зеленолистни зеленчуци като спанак,краставица,магданоз,подправки,корени и плодове като зелена ябълка,киви и други). А защо не и с една кардио тренировка на гладно. 
Всичко това ,в комбинация с тренировки и правилно хранене, върши чудеса! Пробвай и сподели резултата!
Знаете ли други хитринки?  Споделете.