1. Бананова овесена каша

100%;">Овесените ядки са наистина фантастични за здравето, но кой обича да консумира обикновена овесена каша? Съществуват много варианти за да подобрите вкуса на тази закуска, като повечето включват най-различни плодове и ядки. Тогава защо точно с банани? Като оставим настрани факта, че са вкусни, те са също така отличен източник на фибри и калий. Калият е важен електролит, който помага за балансираното ниво на натрий в
организма. Освен това е доказано, че допринася за намаляване на кръвното налягане, както и за по-здраво сърце. В комбинация с овесени ядки и здравословни мазнини от ядки ще осигурите страхотна закуска за вашето сърце.

Приготвянето е бързо и лесно:

Сложете водата да заври (може да използвате бадемово мляко вместо вода). Разбъркайте овесените ядки във врящата вода и ги варете 5 минути. Свалете съда от котлона. Покрийте го и оставете ядките да поизстинат и набъбнат за 3- 4 минути. Прибавете резенчетата банан, смлени орехи и поръсете с канела.

2. Омлет с броколи и сирене Фета

Яйцата са хранителна златна мина, която съдържа важни витамини и минерали, протеини и здравословни омега-3 мастни киселини. Те са един от най-добрите начини да започнете деня си!

Омлетът е лесен за приготвяне – разбийте яйца (броят им зависи от размера на тигана, апетита ви и количеството на останалите съставки), прибавете към тях предварително сварените броколи и изсипете сместа в тигана. След като омлетът се изпържи поръсете със сирене и прегънете.

Но защо броколи? Точно както при банановата овесена каша да започнете деня си с фибри е чудесна идея. В съчетание с протеина от яйцата и любимото ви сирене ще се радвате на питателно ястие и дълготрайна енергия.

Броколите са източник на витамини и минерали, а ако към омлета прибавите препечена филийка от пълнозърнест хляб и чаша бадемово мляко, си гарантирате редица ползи за организма и сит стомах за много дълъг период.

3. Кисело мляко с пресни плодове

Качественото кисело мляко съдържа ниски нива на захар и снабдява организма с протеин. В комбинация с плодове, които осигуряват витамини и фибри и ядки, източник на здравословни мазнини, пълноценната закуска е налице! Ще ви издам и още една тайна съставка, която да добавите за още повече ползи: ленено семе. То намалява риска от сърдечно-съдови заболявания, диабет и рак. Ето и точните количества на продуктите, които ще са ви нужни за да си приготвите тази закуска 

1 чаена чаша качествено кисело мляко

2 кафени чаши смесени плодове (изберете вашите любими!), нарязани на парчета

2 супени лъжици орехи и бадеми (нарязани) 1 супена лъжица ленено семе 

1 супена лъжица мед (по желание)

Тази рецепта е подходяща както за закуска и обяд, така и в случай, че се нуждаете от допълнителна енергия между основните хранения.