3 прости правила, които ще помогнат при спазването на диета


1. Редовно хранене
  При пропускане на хранене, възниква вълчи глад и организмът започва да се ориентира към вредни храни. Метаболизмът се забавя. В такива моменти гладът замъглява преценката, организмът иска бързо да си набави енергия и храната, която се приема, може да провали диетата ви.  Най-добрият вариант е честото хранене на малки порции. По този
начин ще се ускори обмена на вещества в организма и ще бъдете енергични през целия ден.

2. Закуска
  Това е най-важното хранене за деня. Ако закуската ви е балансирана и засищаща, ще се намали вероятността от прекаляване с храната и желанието "да се съгреши" с нещо нездравословно ще изчезне.

3. Постепенност
  Добрите диети никога няма да ви обещаят "-10
килограма за седмица" поради простата причина, че бързата загуба на тегло не само ще навреди на организма ви, но и ще настъпи добре познатия ни "йо-йо" ефект, при който теглото започва да се завръща след диети със строги ограничения за кратко време. 

4. Не се обвинявайте
  Ако не успеете да издържите докрай диетата си или изядете нещо, което не е включено в нея, в никакъв случай не се чувствайте зле. Усмихнете се, успокойте се и излезте да се поразходите. Това не е края на света. Винаги можете да продължите от там, където сте спряли. Важно е желанието, а с него непременно ще се появят и резултатите.

5. Не наблягайте на диети, които са под 1000 калории
  Под този праг тялото не може да функционира нормално. Възможно е да се появи депресия, главоболие, гадене, да се увеличи напрежението и стреса. По-добър вариант е да бъдете активни и да не се ограничавате прекалено. 
  Не е задължително да приемате активност като стоене с часове във фитнес залата. Можете да се поразходите, да плувате, да танцувате и още толкова много други неща. Най-важното е да се чувствате добре.