Отслабване за плажа


Отслабване за плажа. Всеки иска перфектно тяло на плажа. За едни перфектно тяло е начин на живот всеки ден да поддържат добра форма, но за повечето се сещат за лятото. Е не сте единствени. Много диетолози и фитнес инструктори ще ви кажат, че не е здравословно бързото и рязко отслабване, но от личен опит знам, че имате ли възможност да отслабвате и да се чувствате добре докато го правите няма нищо лошо в това. Основното нещо което трябва да
спомена е това че тялото е съставено от 70 % вода. Затова трябва да целите не да сваляте на кантара, а според размера на дрехите си. Основното за да отслабване е да приемаме по-малко калории, а повече енергия да изразходваме, така тялото ще набавя необходимите калории от себе си и ще слабеем. Това не значи да гладуваме и да не се движим. Означава да намалим малко храната и да увеличим движението, упражненията, раздвижването. Дори прости
упражнения могат да доведат до сваляне на килограми. За създаването на мускули обаче винаги е необходимо също и тежести, в противен случай ще сваляте, но тялото ще се отпусне. Много ефективен метод е когато искате храна да се храните със зеленчуци, а две основни ядения да са разнообразни. Друго основно правило е да избягвате алкохол, сладко, ориз и картофи, тестено. Плодове може, но без банани или само сутрин. Основното при жените е да се хранят без да преяждат. Следователно порцията не бива да е по-голяма от свит юмрук. Много хора казват да не се яде бял хляб, аз съм на мнение, че може стига да не се прекалява. Основно движдение за крака и дупе е слизане и качване по стълби или клякане. За корем естествено коремни преси. За цялото тяло планк, а за ръцете вдигане на тежести.