10 стъпки за хреудоляване на пролетната умора


1. Раздвижете се 
Сложете маратонките е спортния си екип и излезте навън. Докато се движите, дишаюте дълбоко, за да увеличите притока на кислород в тялото. По-лесно ще се адаптирате към пролетта, ако прекарвате повече време на слънце.

2. Справете се с умората
Опитайте се да хапвату пресни салати, защото витамин Ц ще ви помогне допълнително да се справите с умората. Най-лесният начин да си го набавите
е чрез пресните зеленчуци. Увеличете приема на храни, които съържат желязо.

3. Не пропускайте закуска
Тя е важна, защото дава възможност на организма да се събуди след няколкото часа почивка през ноща, и осигурява на тялото необходимата енергия за деня.

4. Спете
Между седем и осем часа на денонощие. Лягайте си вечер по едно и съко време.

5. Сутрешно
къпане 
Създайте си навик да си вземате душ сутрин вместо вечер. Редувайте топла и стедена вода, докато ке къпете - това ще подобри циркулацията на кръвта.

6. Здравословно зареждане
Започнете деня със здравословна напитка. Не се заблуждавайте, че захарта и кофеинът ще ви спасят. По-добре започнете с чаша топла вода или чай с малко джинджифил

7. Храна за повече енергия
Мед - увеличава енергията и е естествен антиоксидант.
Лешници - компенсират липката на желязо в организма.
Канела - повишава концентрацията
Банани - богати на витамин Б, магнезий и калций. Помагат в борбата с депресията.

8. Слънчеви бани
Прекарвайте колкото се може повече време на слънце. Това ке изпрати информация на мозъка, че вече е време за събуждане от зимншя сън.

9. Размяна на местата
Избягвайте белия хляб, пастата и продуктите от бяло брашно. Заменете ги с пълнозърнести продукти, които по бавно освобождават захар в кръвта.

10. Имайте търпение
Не се отчайвайте ако не се чувствате страхотно. Мислете за времето, когато неприятното усещане ще е преминало.

Надявам се статията да ви е полезна!