Как да отслабнем
Как да отслабнем


За да постигнеш хармония с тялото си трябва да го слушаш то ще ти подскаже. Яж вкусотии и отслабвай не е трудно, а начин на живот
1. Започни деня си с топло и чисто кафе без захар без подсладители без мед,ако не пиете кафе един топъл чай също без захар, мед, подсладители. 
2. Закуската е най-важна тя се гори много бързо затова не я пропускайте. Нека не бъде нещо тежко а някакъв плод като избягвате банани,
грозде. 
3. Нека има поне 2-3 часа между храненията. Вечерята да не е по късно от 18:00 часа. Нека корема ви не чувства глад защото той се страхува да не остане гладен и трупа мазнини като запаси. 
4.Обяда да съдържа месо( на скара, задушено, варено) никакъв случай пържено. Може да заместите месото с зеленчуци или различни супи от зеленчуци, пилешка и други. Прибавете и голяма цветна салата. Хубаво е да редувате за
да не ви омръзне. 
5. Следобед ако усещате глад може да хапнете един плод ( без банан и грозде) 
6. Вечерята да бъде на половина на обяда. Нека бъде разнообразна в различните дни. 
ВАЖНО: избягвайте тестените изделия(хляб, спагети, пица), ориза, картоф, газирано, сок с химии, не овкусявайте салатата си с олио препоръчително е с зехтин( студено пресован) Наблегнете на зелвнчуците и месото и плодовете. Не похапвайте тайничко разни чипсове. Никакво сладко или дори да ви се похапне да е леко греховно едно парченце, но не често. Пийте много вода 2 литра поне на ден. Пречиствайте организма понякога. Имайте един воден ден който е само с вода. Хубаво е организма да разпусне един ден. Вечер след вечеря се разхождайте ако времето позволява или спортувайте. Бъдете креативни и измислете своята вкусна и полезна храна.