Най-добрите упражнения за корем – всичко, което трябва да знаем
Най-добрите упражнения за корем – всичко, което трябва да знаем


Кои са най-добрите упражнения за корем? Това е въпрос, който вълнува доста голяма част от населението на

планетата ни. Професионални бодибилдъри, майки, тийнейджъри, атлети от най-различни спортове, хора които ходят на фитнес за развлечение – списъкът е дълъг. Всеки един от тези хора поне веднъж в живота си е правил едно определено упражнение за корем – коремни преси. Но това ли е най-ефективното упражнение за трениране на корема? Коя е най-добрата тренировка за корем? На тези въпроси не е възможно да се отговори с просто едно „да“ или „не“.
Ключовият фактор тук е контекстът.

За да определим кои са най-добрите упражнения за стегнат корем, първо е нужно да дефинираме „корем“ и да разберем какво всъщност представляват мускулните групи, които повечето хора наричат „корем“. За тази цел трябва да се запознаем с анатомията на „корема“. Най-важното нещо, което трябва да уточня е, че коремът не е просто 6-те коремни плочки, които нашите баби така усърдно се опитват да скрият. Коремните мускули са повече и освен да впечатляват противоположния пол, те изпълняват изключително важни функции. Те са позиционирани между долната част на гръдния кош и горния край на таза. Тези мускули обграждат коремната кухина и сформират нейните стени. Разделят се на три типа в зависимост от местоположението си: предни, задни и странични . Те са 4 двойки мускули, които са плоски. Изключително важни са при защитата и опората на коремните вътрешности.