България търси нови бизнес възможности на немския туристически пазар. За целта с подкрепата на Министерството на туризма тази седмица в четири германски града – Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф, се организират бизнес срещи и събития в рамките на инициативата Road Shows.
Основната цел е да се задълбочат връзките между български и немски туроператори, хотелиери и представители на туристическия бизнес. Всяко от събитията включва двустранни срещи и индивидуални разговори, на които участниците да обменят идеи и да представят своите предложения за изграждането на нови партньорства и за укрепването на сътрудничеството.
Инициативата е част от стратегията на Министерството на туризма за утвърждаване на България като предпочитана туристическа дестинация за германците. Кампанията продължава представянията в Полша, Израел и Великобритания, започнали през 2022 година.